Merhaba herkese , bende amh 0,08 çok düşük yani , doktor normal yolla olabilir ama düşük ihtimal dedi tüp bebek yapmalısın dedi ben de bu ay kendiliğinden olması için denemek istedim ovulasyon testi aldım ama dört gündür hep negatif çıkıyor adetim bittikten bir hafta sonra başladım geç kaldım herhalde biraz , asıl merak ettiğim amh düşüklüğüm az yumurtladığımı gösteriyor o yüzden mi hep negatif fikir almak istedim tecrübelilerden ☺️