Anne_21 Meraba anneler belım cok agırıyor ve kasıklarıma vuruyor Bıde 5dakkada bır lavaboya gıdıyorum. Neden acaba dogum sancısı mı bu sıZınde boyle oluyor mu
Seymaogz Anne_21 benimde aynı şekilde bebisler büyüdü ondandır diyorum. Tuvalet mevzusu da baskı arttı bu haftalardan sonra 5 dakikada bir tuvalet yılları gözüktü bize 😊
Seymaogz Anne_21 ben özellikle geceleri 4 5 sefer uyandığını bilirim. Sıcaklarda su içmeyince şişiyorum icince tuvalet nöbetleri oluyor arada kaldım 😂😂