DYG93 Merhaba 31 haftalıl hamileyim nerdeyse 1 haftadır bebeğimden net bir şekilde duyulan çıt sesi geliyor araştırmama göre eklemlerinden geliyormuş başka yaşayan veya bilgisi olan var mı?
Bvzzz DYG93 o çıt sesini birkaç kez bende duydum 35+3 deyim bende araştırdım eklem sesi diyordu, çok tatlı 🥰
Ylmzelif DYG93 aynı şey bende de oluyor kendi kendime acaba ben mi yanlış duydum diyorum 😂 kızıma hamileyken böyle bir şey olmamıştı şimdi bi tuhafıma gidiyo o sesler. Normal mi acaba ?
DYG93 ecembugra53 kimisi hiç böyle bi şey duymamış ben söyleyince sallıyorum sanıyolar gıcık oluyorum 😄
Alisa_ DYG93 Doktoruma degil ama burda ben de boyle bir post actim)) Her kes eklem sesi oldugunu soyledi) Simdi gun icinde en az 1 kere duyuyorum) Alistim) 35+1)
Mihre DYG93 Doktorlar tam olarak sebebini söyleyemiyor ama genelde eklem sesi diyorlar.Ben de yaşamıştım,bayılıyordum ondan ses duymaya🤗
ggmom Ben de 32den sonrra duymaya basladim onu :) kizlar bide birsey sorucam bebegim sol tarafta ama sag tarafim şişiyor sertleşiyor yamuluyor karnim bu yalanci kasılma mı 34 haftayim
Sebi9590 35+6 demek yalnis duymamisim😱 öyle bi ses gele biliyomus😱 suyum patladi sanmisdim cok korkmusdum çıt dye ses gelmisdi