Aysehatun Tugceince kaç haftalıksın canım bulantın mı çok?bende aksine suya bayılıyorum helede bu havalar ısındı ya yavaştan yanına 500 ml ped şişe al mutlaka yoksa bardakla filan icilmiyor günde o şişeden 3,4 tane içersen 1,5 2 lt oluyor🤗
Aydaozk Tugceince bende öyleyim kendime ölcü olsun diye şişe aldım doktor iltihap için bol bol iç diyor bir iki gün içiyorum sonra eski haline geri dönüyorum a
Elcnerdgn Tugceince sanırım su içmeyi sevmiyorsun aynı durum bende de var içmesem aklıma gelmez çünkü suyu sevmiyorum. Allah’tan hava sıcakken çantama bi sise su alıyorum en azından sıcak hava sayesinde içiyorum
Tugceince Aysehatun 22 haftalığız kuzmmmmm ☺ Bugüne kadar 1 kere bile midem bulanmadı ama 1 bardak suyu zorla içiyorum .
Aysehatun Tugceince maşallah canım benim 🐣 bizde 14 haftalığız 😇 bir bardakla olmaz ama sana tavsiyem 500 ml’lik ped şiseden 3 tane içmeye bak birini sabah birini öğleden sonra birinide akşam üzeride içmeye bak canım su önemli bir konu doktorunada danış inşallah oda başka bi taktik verir vitamin filan iciyormusun onlarıda bol suyla tavsiye ederim
Bannesi Benimde içim dışım su oldu, hamileliğimin başından beri. Gece baş ucumda bile 1 lt su şişesi duruyor. Wc git gel su iç😂 sabaha kadar ondan mıdır bilmem ama 33+5 haftalığız 6 kilo aldım sadece
Arven Tugceince Yani suya aroma verebilirsiniz belki bir dilim limon falan atarak içine tabi tansiyon düşüklüğğ vs probleminiz yoksa bende ılık su içemiyorum illa soğuk olacak hasta olucam diyede korkuyorum ama hiç içmemekten iyidir
Drottin Ben 4 litre falan içiyorum bi aralar icemiyordum doktorum böyle giderse sıkıntı yaşarsın dedi artık yanımda büyük şişe taşıyıp içiyorum...
Meltem19 Tugceince bardak degılde pet şişe denesenız 0.5lik o sekılde içiliyo bende içemiyodum sureklı yanımda olunca içiyorum bide havalar sıcak artık bıraz buzdolabında duruyo o sekılde daha iyi gidiyo☺☺
Tgbabsra Tugceince canım ben su içmeden duramayanlardanım yanına sürahi koy dışarı çıkarken yanına su şişesi al piskolojik olarak su içiyorsun 🙂