annevehamile11 ben tesettürlüyüm iki parça (etek gömlek vb) giymeyi sevmiyorum pantolonda giymiyorum zaten hep elbise giyiyorum. Altına spor tayt giyiyorum sürekli hem esnek rahat oluyor yok gibi hemde kontrollerde rahat ediyorum. Yaz olduğu için bileğin biraz üstünde olanları tercih ediyorum şimdilik. Spor taytda öyle çok kalin olanlar değil penye tarzi olanlar. Yüksek belli oluncada karnimi guzelce sariyor elbisenin içinde. Tavsiye ederim😊 eğer kısa elbise giyersende tayt tarzı şortlar var yine onlardan kullanabilirsin