Beyziikoo Tatlı yemeğe bayılan bi insan olarak gebeliğimin belki başından beri canım tatlı istemiyor 🙈 Ben cinsiyetini kız olarak düşünüyorum ama tam tersi diyenler se var, sizce 😍
Mrv3401 Beyziikoo benim ilkimde kızdı 2. De kız ama tatliyla aram hiç olmadı aksine hep turşu ekşi şeyler yedim
Aysesen80 Beyziikoo ben ne tatli aserdim.ne tuzlu 😂 hatta hic asermem de olmadi keske biseyler istesemde benimkini uykudan uyandirsam 😅😅 dedgm gibi tursu da istemedim ama kızım olacak su an 😍
Betul-35 Beyziikoo valla canım ilk hamileliğimde ekşi dışında birşey yemedim. Tüm öğünlerde ekşi yedim limonu dilim dilim yapıp yedim hergün ama oğlum oldu 😁 bunda da tatlı yiyorum sürekli aklımda tatlı var ama cinsiyet belli değil daha
Zek Beyziikoo hiç canım tatlı istemiyor aksine ekşi limon maydanoz falan domatesin üzerine bile limon sıkıp yerim oğlum olucak😊😇
Vhdeucr42 Ben tatlıyla çok aram yoktur sadece adet dönem öncesi arardım hamilelik sürecinde hem ekşi yiyecekler yedim turşu çigkögte vs tatlı çok nadir yedim ve oğlum olacak inşallah gün sayıyoruz 😊😍 Bence kişiyle alakalı
Beyziikoo Vhdeucr42 Ayy ya ben kendime hep kız dedim ye ekşiyi doğur ayşeyi duymaktan 😁😁 Allah’ım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah ❤❤
Beyziikoo Mrv3401 Siz de tam tersi bi örneksiniz çoğunluğa göre ne kadar değişiyor demekki 😍 Allah bağışlasın kuzularınızı🎀
Beyziikoo Aysesen80 Benimki de aşerme değil zaten sadece her gün bir tepsi baklava yiyecek potansiyele sahipken aklımdan geçerken bile irkiliyorum ve tuzlu yeme isteği oluyor ben kız dedim ama erkek oluyormuş meğer 😍😍🙈
Beyziikoo Betul-35 Benimki öyle değil sadece tuzlu olsun gibi bi istek var galiba daha küçük bakalım ilerleyen zaman da ne olucak 🤗❤
Srhtzlyh Beyziikoo bemde tatliyi severdim şimdi görünce bile içimi bayıyor helede şerbetli olanlar😕 bizede kiza benziyor dediler ama beklemedeyiz daha😊
Srhtzlyh Beyziikoo bakalim ayrıntılı ultrason var 1 eylülde onu bekliyorum insallah net bi şekilde görürler😊