Mybabyizmir Kullandığınız ve memnun kaldığınız elektrik supurgesini benimle paylaşabilir misiniz ? Süpürge arayisindayim da 🤭
Epifenomen Mybabyizmir para konusu sıkıntı olmayacaksa dyson, ama günlük olarak ben philips maratonun gri modelini kullanıyorum çoook memnunum. Philips maratonun pembe ve mavi modellerinde sopa kısmında kumanda oluyor onlarda çok sıkıntı yaşanıyormış ama ben 2 yıldır grisinden hiç sıkıntı yaşamadım. Öneririm.
Minnaki_beklerken Mybabyizmir ben arnica tesla premium kullaniyorum memnunum. Ama eger butcenizde sorun yoksa bu yeni cikan robot supurgelerden almak bence cok mantikli ☺️
Sebahat2020 Kesinlikle dyson fiyatı biraz yüksek ama çekimi kullanımı çok güzel 👍 yıllardır kullanıyorum çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım
Miniee Mybabyizmir dyson un çekme kuvveti çok fazla, birde ağır , ben çok zorlanıyorum yaparken bel fıtığım olduğundan🙄 bende rowenta cyclonic almayı duşunuyorum daha rahat kullanımı çekme gücüde çok iyi, annemde denedim.
aylinsss Kesinlikle dyson çekim gücü çok güzel ve tüm odaları süpür silerken vileda suyu kirlenmiyor bile o derece çekiyor tozu
Nidaabaserr Mybabyizmir xiamoi nin robot süpürgesi kesinlikle 👍🏻 Hamilelikte ve doğum sonrası çok rahatlatıcı olucak
NurSema01 Mybabyizmir Arçelik vortex turbo 👍🏻 Evcil hayvan tüylerini bile alacak başlığı bulunuyor yeni halınız varsa kısa sürede tüylerden eser kalmıyor 👍🏻1600den 1200 liraya düşmüştü en son