elobariselo Sadece belinde adet ağrısı yaşayarak doğum sancısı çeken var mi acaba? Ara sıra bebeğim topallanıyor karnım çok geriliyor ve acıyor. Ama kasığımda herhangi bi ağrı yok
efeninannesi5 elobariselo il başta bel ağrısıyla başlıyor ben 1 saat bel ağrısı çektim sonradan kasıklarım ağrıdı