Dlkgdk Mrb arkadaşlar 21.haftamda ayrıntlı ultrasna girdim doktor suyumun fazla olduğunu söyledi bugün tekrar gttim 25.hafta yine aynı su fazlalığı çıktı benim gibi olanlar varmi aranızda bunun sebebi ne olablir
Meltem19 Dlkgdk bende seker var suyum normal ama doktor su fazlalıgı varmı bebek cok önde gidiyormu diye bakıyo.insallah yoktur varsada diyetle düzelir.ama belkıde yoktur kuzenımın de su fazlaydı ama hiçbir sorun yoktu .