Sadece bacak olsa iyi benim sırtım,belim, bacaklarım her tarafım iflas şuan. At üzerime toprak gömsümler o derece 😂 şaka bir yana bu haftalarda bu ağrıların normal olduğunu okumuştum. Hatta bu haftalarda ortaya çıkan huysuz bacak sendromu diye bir şey bile olabiliyormuş. E normal artık, ağırlık artıyor hem bebeğin hem bizim. Ne güzeldi 10’lu 20’li haftalae ☹️