Merhaba anneler, Doona bebek arabasini cok begendik ve tam bizim ihtiyacimiza gore oldugunu dusunuyoruz (oto koltugu olabilmesi sebebiyle de). Kullanip memnun kalanlar var mi acaba? Ya da bir arkadasi/yakini kullanan bilen birileri? Oto koltugu oldugu icin icinde cok uzun sure bebegi oturtamazsiniz en fazla 2 saat oturabilir gibi bir sey okudum bir yerde, bunun dogruluk payi nedir özellikle bunu merak ediyorum? Bir de diger arti - eksileri nelerdir yardimci olabilirseniz cok memnun olurum ❤️🌷🍀