Hayat2706 Kızlar ilk hamileliğim , 34.haftama girdim artık hazırlamalıyım diyorum , ne ne koymam gerek ?
Yaseminnnnnnn Hayat2706 bircok sitede yazıyor zaten birebir koydum ben bitane onlu takim iki tane besli takim iki tane tulum koydum bebeğe agiz mendili Hem. Muslin hem normal koydum 10 tane bebek bezi sleepy islak mendil emzirme yastığı sut sagma makinesi kullanmayiz insallah ama yinede emzik ve biberon koydum havlusunu da koydum pisik kremi pudra :)
Yaseminnnnnnn Hayat2706 bunları kilitli posete tek tek ayırıp utuleyip koydum 34um bende hazirda beklesin
mervoss Hayat2706 BEBEK İÇİN 3 tabe hastahane cıkısı eldivenli şapkalı herbirinde çıtçıtlı zıbın olsun Pişik kremi 15 tane bez pamuk ıslak mendil de alın sıcak su olmayabilir 6 tane agız mendili biberon alt değiştirme bezi battaniye 4 adet 2 si müslin biri kalın biri orta kalınlıkta çorap ANNE İÇİN göğüs kremi emzirme sütyeni süt pompası 2 adet gecelik sabahlık ve terlik kalın çorap göğüs pedi havlu aklıma gelen bu şekilde yarımcı olmusumdur inşallah