Kızlar 33+0 haftalıkken kontrolüm vardı doktorum baktı riskli döneme girmişsin dedi her hafta gel nst için dedi ama ilçede bulunduğum için merkez de kontrole gidiyorum her hafta da mümkün olmuyo bu durum sizde de öle mi oldu 2/3 haftada bir gitsem sıkıntı olur mu ki kasılmalarımın arttığını söyledim onada normal değil bu haftada artması dedi kafam karıştı ya Doğuma hazırlık değil mi sonuçta bide devlete gidiyorum ben nst için sıra yada randevu almak şartmı