Kuzeymiraa Balkuzu01 son aylarda hatta özellikşe son haftalarda çok büyük sıçramalar oluyor normal yani işk aylarda bebeğin organları son aylarda bebeğin boyu kilosu gelişir 🙏
3506 Balkuzu01 Gelişimin; baştan ayağa, genelden özele ve içten dışa olmak üzere üç yöntemi bulunmaktadır. Yaklaşık 2 aylık bebek anne karnında Boyu 1.25 cm civarında, boyutu da irice bir ahududu kadardır. Bu durumda sizin bebiş normal 🤲🏻🧿♥️😇🌷
3506 Balkuzu01 Tıbbi verilere göre normal .. Bir de erkek ve kız boyları da değişir erkek bebek daha uzun olabiliyor .. Tabi genetik faktörler var Genotip dediğimiz tüm anne baba genlerini taşır ama fenotip dediğimiz bu genlerden bir tanesi ortaya çıkar.. Her bireyde farklı zamanlarda ortaya çıkabilir ve çevresel fakörlerde etkilidir.. Yani anne karnındayken çevresel faktörler örneğin annenin hamileyken ciddi bir rahatsızlık geçirmesi etkileyebileceği gibi doğduktan sonra bebeğin kendi çevresel faktörleri devreye girer.. Bu olumlu da olabilir olumsuz bir durumda .. Olumlu olduğunda genotiplerin en üst geni mesale 1.85 boy ise sizin bebeğe geçen genin en büyük olanı fenotip olarak birey ileri yaşlarda o boya erişir.. Kritik dönemler vardır doğum öncesi ve sonrası hayat boyu bu evreler kendi zamanında iyi bir gelişme ile gerçekleşirse kritik dönem başarılı denir.. Hayat boyu Sağlıklı ve hayırlı evlat olsun inşallah 🤲🏻🧿😇🌷♥️🙋🏻♀️