Ilovemybaby hiçbir işe yaramıyor sıkıntıdan başka. Benim de iki ismim var, kimse ilk ismimi kullanmadı. Özellikle okulda çok sorun oluyordu ilk isimle hitap ettiklerinde çünkü benimsememiş oluyoruz, bir öğretmen olarak öğrencilerime iki ismi varsa hangi adınla hitap edeyim diye sorarım hep. Malesef bana soran olmadı hiç. O yüzden kendi bebeğime de tek isim koycam, diğeri kararsızlıktan yok yere koyuluyor malesef.