Babyy1S aynen yaa ne alacağımı şaşırdım gerçekten 0 3 ay çok yok . Şu an da 1 tane nohut battaniye aldım, 1 tane kadife tulum, 1 tane normal tulum 1 tane 0 3 ay 3 lu zibin takımı, 1 tane de 6 ay 3 lu zibin takımı aldım. Hastane çıkışı kalın battaniye bide alt pijama almam lazım sanırım 3 4 tane . Gidiyorum mağazalara ama hep böyle kıyafet alıp geliyorum ihtiyaçları daha alamadm😐