GulcanYvz ben eray hocaya gidiyorum 37.haftam bitmek üzere ve 35. Haftada gitmeye başladım. Çok memnunum, gördüğüm kadarıyla çok ilgili bi doktor, şikayetini soruyor, kontrol ederken anlatıyor ve sonrasında da sorun olup olmadığını soruyor. Muayene ücreti 80 tl, doğum ücreti de normal 1500, sezeryan 2000, isteğe bağlı sezeryan da 2200 tl. Ayrıca acil durumlarda asistanı aracılığıyla ulaşabiliyosunuz