Rabiahamza32 37+4 hamileyim sadece yürürken çok kaşık ağrım okuyor ama oturunca falan geçiyor hemen yarın saat zor yürüyorum bu normal midir oysaki ben doğumum kolay olsun diye yürüyüşe çıkacaktım günlük 1 saat :(
Balsevgi Rabiahamza32 benimde şuan öyle birde bel ağrım var oturunca yatınca geçiyor ayağa kalkınca oluyor neyin nesi anlamadım bende 37+1 im şuan sizin geçti mi