Yelizidris merhaba benim ikinci bebeğimin anne bağırsağına yapışmış ve zor almışlar şuan 3cüye hamileyim riskli olduğubu söylüyorlar aranızda böyle sorun yaşayan var mı çok korkuyorum bebeğime yada bana birşey olacak diye