Adabimuaseret Canlar hastane çantasına bebek bezi,göğüs pedi,normal ped,alt değiştirme örtüsü kaç tane koymaliyim? Hemşireye vereceğim kıyafet nasıl bişey olsun? Emzik ve pisik kremi koymalı miyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim Bir de kaç adet hastane çıkışı ve kendim icin pijama takımı koyayim?
mervoss Adabimuaseret pişik keemi koy emzigi senin bilecegin iş vermek şstersen koy 15 tane bebek bezi gecelik 2 takım sabahlıkla beraber ve corap koy kendine 3 takım hastahane cıkısı koy eldivenli şapkalı alt değiştirme örtüsü 2 tane koy agız mendili koy 6 tane göğüs pedi 6 tane hemşireye verecegin kıyafet rahat yumusak birşey olsun bide bebege cıtcıtlı zıbın unutma 3 tane hastahane cıkısı kıyuyorsan 3 tane de çıtçıtlı zıbın koy
Tugmece89 Merhabalar ben 15 bebek bezi,6 goğüs pedi,10 adet depend kilot bez,3 alt değiştirme örtüsü,pişik kremi ,emzik,süt sağma makinemi ,kendşm için 3 adet gecelik bebeğim için de 2 hastane çıkışı 3 adet takım hazırladım. Umarım yeter 🙈
Tugmece89 Gozde1989 Sezeryan doğum yapacagım. Yedekli olsun istedim leke falan olur diye. Ayrıca doğumdan sonra da evde kullanırım diye düşündüğüm için.