Sustek Artık her şeyi doğuma yormaya başladım.. 😅36+2yim.. dun de duzenli sancılarım çıktı nstde. Serumla durduruldu.. bu gun de dünküne nazaran az olsa da karnım çok sert ve göğüs uçlarım cok sızlıyor.. böyle bir doğum belirtisi var mı 😄😄