NidaTrk93 Sezaryen sonrası kabız olan var mı nasıl çözüm buldunuz çok ağrı yapıyor çıkamıyorum ıkınmayada korkuyorm çünkü 10 gün oldu ameliyat olalı. Kayısı erik kompostosu içiyorum bol su içiyorm ama nafile
tambirminnos NidaTrk93 benim iki üç ay sürmüştü kabızlık şikayetim en iyisi dra gitmek ben gidememistim oğlum çok huysuzdu
tambirminnos NidaTrk93 evet Dr bı ilaç veriyormuş hemen geçiyormuş bende sonradan öğrendim boşuna okadar ay çekmişim