Asena60 14+1 hamileyim sabahları ve gün içerisinde sağ kasık ağrısı çekiyorum. Doktoruma sordum dinlenince geçiyorsa sorun yok dedi. Evet geçiyor ama sonra tekrardan geliyor sebebi nedir acaba?
Minitontik Asena60 doktorum rahim büyümesinden kaynaklı olduğunu ve çok normal olduğunu söylemişti bana. Ama bu kasık ağrısına kanama eşlik ederse anormaldir hemen gelin dedi