Ben de 32.haftamda ayağım kayıp popo üstü düşmüştüm. Çok ağladım bişey olur diye ama Allah’a şükür olmadı. Hareketlerini takip ettim hep. Maşallah hareketleri iyiydi. 3gün sonra kontrole gittiğimde doktora söyledim. O da hareketlerini dinle olmadı vişne suyu iç şekerli bişeyler ye yine hareketlenmezse endişelenmek lazım dedi. kanama ağrı yoksa hareket ediyorsa bir problem yoktur dedi. İçin rahat olsun bence. İlk haftalarsa tabi hareketlenmediği zamanlarsa içini rahatlatmak için doktora gitmek düşünülebilir.