Arz1905 Kızlarrrr beta hcg değerim 1.40 çıktı sizce bu nedir? Daha önce hiç 1 veya üstüne çıkmamıştı gebe olabilir miyim? Bu ay çatlatma iğnesi kullandım son ilişki 10 gün önce sizce nedir durum bilen var mı?
Anneolmayahasret Arz1905 yumurtlamadan 12 gun sonra gebelikbelli olur suan icin negatif adet gununuzu bekleyin
Ozgebtn Arz1905 ben çatlatma iğnesi kullanmadım kendiliğimden hamile kaldığımda 1.66 çıkmıştı 2 gün sonra da 35 çıkmıştı böyle öğrendim gebe olduğumu şuan 31 haftalığız
Ozgebtn Arz1905 ilk testi yaptığımda adetime 7 gün vardı ama çatlatma iğnesi vurulduysan bi kaç gün daha bekle
Arz1905 Anneolmayahasret ben sadece idrar testi için 14 gün beklemem gerekiyor sanıyordum çok sağol bilgilendirdiğin için 🙏