Busenurrr canım insallah sağlıklı gidiyordur bebisin benimde ilk haftalarda kortugum ve sürekli araştırdığım konulardi beta HCG normalmyukselite gidiyor ne mide bulantısı ne başka belirti vs hiçbir şey belirti olmaz anlayamazsınız kanamaniz vs düşük vs olmadıkça zaten her bayanın bünyesi farkli olur. Ultrasonda inşallah göreceksiniz cok şükür diyeceksiniz. Sonra doktorunuz inşallah 8 haftada gel kalp.atisina bakicaz diyecek bu seferde o başlayacak endişesi böyle böyle gidiyor yaaaaa Annelik kolay mi şimdiden başladı işte 🤗 bol bol dua et İnşallah hayırlı güzel haberler alırsın. Birde hanımlar yanlış anlaşılmalar bilgi farklılıkları olabilir burada hepimiz bayaniz hamileyiz hamile adayiyiz sakin olalım Müslüman müslümanın kardeşidir unutmayın kırmayın birbirinizi bence. Rabbim ne isterse o canım ona inan ona sığın verecekte o alacakta o