Arkadaşlar sabah belimden giren ağrıdan dolayı doktora gittim bu arada 37+6 dayız. nst ye bağlandım sancı yok. Çatı muayenesi yaptılar. Açılma yok dediler. Şimdi kahverengi leke geliyor. Pembemsi leke kahverengiye dönüyor. Bu normal mi? Nişan mı oluyor bu? Tekrar doktora gitmem gerekir mi?