Serapkulak Mervetekmn bana kız diyen doktorum dedi ki bazı bebeklerin vajinası büyük olabiliyor bu yüzden erkekle karıştırıyoruz dedi
Cilek_21 https://imgyukle.com/i/uz8kiN Burda li resimde 11 haftalık arkadaşlar anlayan bakanilir mi cinsiyete
Rabis41 Gulsahkyc carsamba gidecegim nasipse 19haftalik olduk net belli olur herhalde 15te erkek demisti ama bacak arasi bostu cok dikkat ettim birsey gormedim o yuzden guvenmiyorum bakalim hayirlisi🤗
Eses1234 Gulsahkyc ileri haftalar olacagı için değişmez mi ztn belli bi hftadn snra kızda da erkektede aynı oluyormusya.sanki ilk kalp atısında bu detay önmli die duymstm
Gulsahkyc aykhmedlee Ya şöyle ben ilk gebeliğimde okumuştum 140 tan azsa erkek fazlaysa kız diye oğlumda hep 130 du gerçek çıktı şu an 2. Gebeliğim 180 atıyor bakalım henüz cinsiyet belli değil Ama kimisi 165 le erkek çıktı diyor Çin takvimi gibi 😁😁
Cancazim url=https://hizliresim.com/CxRmer][img]https://i.hizliresim.com/CxRmer.jpg[/img][/url benim minigi me de tahminde bulunurmusnz:)