Merhabalar. Sevgili tecrübeli annelere bir sorum olacak. Bugün e bebekte araba bakarken mamas&papas arabasını çok övdüler. Gerçekten çok kullanışlı geldi bana da. Puseti ayrı satılıyordu ama o da çok pahalı bir fiyatta değildi. Satıcı çocuk tüm bebek ürünlerinde Şubat ayında indirim olduğunu söyledi. Yani açık açık şubatta alın dedi. Ben bu araba hariç inglesina da çok beğeniyorum. Sizce hangisi tercih edilmedi ?
(Başka markalarada açığım ama travel asla istemiyorum)