Elif1991 Kızlar yüzümde anlimda hamilelik lekeleri oldu sinozun leke kremlerini aldim kullandim hiç bir faydasi olmadi sizin kullandiginiz ürünler varmi acaba
Ncan28 Elif1991 annem bana hamıleykende cıkmıs bendede az az olmaya basladı kendısıde bende hıc mudahale etmedık annem etmez isen dogumdan sonra hıc kalmayacak dedı, cevremdende aynı tepkılerı alınca birsey kullanmama kararına vardım