Manisada tüp bebek yaptırdık çok şükür tuttu 6 aylık hamileyim şuan artık tüp bebek yaptırdığımız yeri bırakmak istiyoruz gelip gitmesi sıkıntı oluyor diye manisada değiliz çünkü doktoru aradık burda devam edebilir miyiz diye doktor edebilirsiniz sıkıntı yok dedi ama ben korkuyorum hala bişey olur falan diye sizce ne yapmalıyım