Anneyim mercantuba bende yarın alacagım günümü inşallah Seninde hayırlı olsun inşallah saglıkla kucsklarsın sıkıntısız hemen toparlanır sın canım
mercantuba Anneyim amin inşallah canım benim duanıza ihtiyacım var. Burdaki yazan yazmayan her hamile anneye allah yardım etsin inşallah M_N_R sinemvidinli @
sinemvidinli Ayse_ali 35. Haftamız da günümüzü aldık. 2 Eylül de tam 37 olucaz. Ama bizim ikiz o yüzden en fazla 2 sine kadar bekleyebiliriz dedi. Zaten son birkaç gündür de kısa sancılar yaşıyorum. Umarım gününe kadar beklerler 😊