Sen1meleksin Kızlar 2. Trimester e geçtim cok şükür doktorum gyneron kan hapını 2 ye cıkardı ama şuan ben 15 gün tek kullandım 2 ye cıkarırsam 7 günde bitecek eczanede vermiyo bu durumda napmalıyım hani 2 kutu diye mi yazdırmalıyım sizce