Mehmetin_Annesi_9197 Ebru49 işallah canım yok yapmadı canim gününde dogum yapti isallah sende sag salim alirsin kucagina🤲😊
almila2020 Cnm bnm bebegim 26.haftadan beri 2 hafta geriden gelio aradaki fark acılırsa gelişimi durursa alıcaz demişti doktorum haftalık takiple 38.haftama ulaştım şuan 2800 grm civarı sadece biraz kücük dogcak onun Dışında bir sıkıntı yok kan akış hızı bebegi besleyen damarlar plesanta ve suyu sürekli takip etti sürekli tansiyon ölctüm ve evet bebek hareketleri önemli ama canını sıkacağın Bi durum yok bence haftan cok iyi beslenmeme cok dikkat etmiştim günlük mutlaka 2 adet yumurta bolca peynir 1 bardak süt 1 tane muz ceviz fındık badem 2 kase yogurt haftada 2 gün tavuk balık kuzu eti bunlar doktorumun beslenme tavsiyesi sende dene insallah saglıkla kavusursun bebişine sevgiler 😍
Eha1 Ebru49 yok çünkü doğumum d gelmişti önceden farketseydo belki ama neden gtmesin dedi halbuki gittim ama malesef devlet o kadar iyi değil eğitim araştırma her konuda çok iyi
Busekrkmz Ebru49 evet açıkcası bende ona şaşırdım biraz beklemesi gerekir belki toparlıcak kendini son zamanlarda daha hızlı kilo alıyormuş bebekler
Ebru49 Busekrkmz bazı doktorlar da hemen kurtulmak istiyor tarzı şeyler duyuyorum acaba öyle bir düşüncesi mi var diye düşünmüyor değilim 🙄
Ebru49 mutluu-annee devlet olunca doktorun ağzından cımbızla laf alıyorsunuz ilkinde baktı bebek küçük kalmış dedi nasıl yani dedim gelişmemiş 2 hafta geriden geliyor normalde 35+6 iken 33+6 gibi gözüküyor dedi bi nst ye bağlan gel dedi bağlandım şimdilik bir sıkıntı yok dedi ama takip edeceğiz dedi erken doğum ve suni sancı deyince beynim durdu hiçbir şey soramadım o da söylemedi zaten
strangelove Bebeğin suyu ve hareketleri yerindeyse sorun yok diyorlar genelde sonrada bebek az kilolu diye erken doğum, bunu ben de anlamıyorum, küçük doğarsa doğsun yani, nedir?
Ebru49 strangelove suyun sınırda dedi bol bol su iç dedi sadece başka ne yapmam gerekiyor dediğimde hiçbir şey dedi aynı devam et dedi . Haftaya kontrolde beni erken doğuma almaz inşallah 🤲🏻
Melek-kaim-15 Ebru49 35+6 doğum için erken değil ki korkma hiç evet ne kadar çok kalırsa o kadar iyi fakat 34 ten sonra hiç bir bebek erken doğum sayılmıyor hayatı tehlikesi olmaz çok büyük ihtimalle içini ferah tut iyi düşün sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Eha1 Ebru49 anladım canım sıkma bu beslenme sen ne yaparsan yap o damarla alakalı stres sıkıntı da çok etkili takma Yemen’e bak doktorun ne diyorsa onu yap birde
strangelove Ebru49 bebeğin büyümesi için daha iyiyse erken doğumdan da korkmayın, yaşama sınırını geçmiş zaten şükür 💚 Sağlıkla alın inşallah kucağınıza
nil_-32 Ebru49 evet benim doktorum da genetik olduğunu söyledi eşim ve bende 2.500 doğmuşuz minicik kızımda minicik doğdu gemde 39+4 te normal doğum ile hep 2 hafta geriden devam ettik daha da gerilerse kork ve aklına yatmayan birşey oldugunda bir doktorla kalma başka doktorada git 🙏
Ebru49 nil_-32 darısı başıma İnşallah diyeyim öyleyse 😍 sizlerden bunları duymak çok iyi geldi valla içime su serpildi ☺️