Minigimm2020 Diceksinz gelmeyeblir normaldir ama burda 20 li haftalarda olmak uzere bi cok kisi sütüm geliyo diyo bende bsey yok kafaya taktim
Dk72 Minigimm2020 ben 34+3 üm benim de sütüm gelmedi hiç hatta grupta yazanları görünce tedirgin oluyorum acaba benim sütüm gelmez mi doğumdan sonra hemen endişe ediyorum
Ummuhan4934 Minigimm2020 Bende de halla gelmiyor aynı haftadayız bu bir sıkıntı degil ki önemli olan bebek olduktan sonra gelmesi
Minigimm2020 Dk72 ayni sekilde bende oyleyim bide smdiden gelenlerin sutu cok oluyomus oyle diyolar asli varmi blmiyorumda
maras46 Busradonmezus 19 haftalığım bazen iç çamaşırımda(sütyen) bende sarı leke görüyorum sizde de böyle oluyor muydu
Nurdan_flz1 Minigimm2020 süt genelde bebek plesantadan ayrıldığında gelir yani doğduğunda bende 38 haftalığım benden de gelmedi ben endişe etmiyorum sizde etmeyin😇
Miraveben Minigimm2020 Süt işi çok tuhaf ben evlenmeden önce sütüm yinede akıyordu göğsümden Evlenince eşim sağlıkçı olduğu için doktora danıştık Dostinex yazdı ilaçtan önce korunmuyorduk ve ilacı kullanır kullanmaz hamile kaldım zaten kutuda 2 adet var 15 günde bir 1 ay sonra hamile kaldım ve hamile kalır kalmaz 2. Ayımda tekrar sütüm gelmeye başladı şuan 37 haftalık ve iç çamaşırı takmazsam yatak bile batıyor
Minicik1 Ben bu süt meselesını kafama cok takmıyorum 31. Haftadayım süt falan gelmedı , belkı doğurunca da gelmez beşki süt bezlerımden hıc gelmez dünyanın sonu değil annelığımızden bişi eksilmez .. illakı yavrumuzu doyurucaz
Busrayiilarslan Bnde 35+3teyim benimde daha gelmedi gogsumden sut . Bnde endisilendim niye gelmiyo diye de Ebeye sordum smdi gelmemesi daha iyiymis cunku cocuga gelecek butun vitaminleri bosa akarmis o yuzden daha iyi. Bebek de dogunca hemen gelir insallah hepimizinki.
1PrensAnnesi Minigimm2020 🤣 takmayın herkesten gelmez herkesin göğsü büyümez acımaz bende öyleydim ama 14 ay emzirdim gayette iyi geçti emzirmem canınızı sıkmayın bunlara