Ncan28 Ayla92 merhaba, evet gayet normal bazen hıssetmen bazen hıssedememen eger cok ıstersen cıkolata yiyip sol tarafına yat 😉
Deletedmom424 Ayla92 normal canım doktorlar bu haftalarda düzensiz hareket edeceğiniz söylüyor zaten. 28 e kadar duymayan varmış. Yine de kendini çok rahatsız hissedersen doktora git tabii
merve51 Ayla92 için rahat olsun bu haftalarda benim kide hiç hareket etmezdi hep endişelenirdim ama şimdi maşallahıvar 27 haftalık hiç durmuyor ama için rahat etsin istersen doktora bi görün