Bugün doktora gittim 25 haftalık hamileyim doktoruma normal doğum yapabilirmiyim diye sordum 37 haftalığa gelince alttan muayene yaparız çatı darlığı rahim açıklığına göre normal doğum yapabilirsin dedi sezeryanımın üstünden 2 buçuk sene geçmiş olacak doğum yapana denk firki olan sezeryna sonrası normal doğum yapan varmı veya bilen sizce?????