Arkadaşlar burada doktor önerisi var. Biz bekle diye öneri veremeyiz ya bebeğine bişey olursa nasıl vebal altına girebiliyorsunuz?? Bebeğin hayatı riske girebilir doğru söylüyor doktor, doktorunuza tam güvenemediyseniz bir başka doktor görüşü daha almalısınız. Bebeğiniz haftalık kaç gr almış, doppler ile bebeğin kan akışına bakılır, plasenta ve suyu değerlendirilir. Bende yaşadım bu durumu ve kaç gün hastanede yattım yüksek riskli gebelik bölümünde haftalık 2 kontrol oluyordu nst bakılıyordu. Bebeğin beslenemiyorsa 40. Haftaya kadar beklemek aşırı mantıksız bebeğin ani ölümü söz konusu. Perinatolog bana en fazla 37+5 olacak daha fazla bekleyemeyiz dedi ve suni ile başlattık doğumu çok şükür 2090 g 45 cm doğdu.. Ne yersem yiyeyim bebeğim beslenememişti 10 günde 40 g almıştı.
Siz buradan etkilenip beklemeyin derim, hiç birimiz doktor değiliz. Önemli olan doktor görüşü.