Kizlar merhaba 50 gun once dogun yaptim ve sicak diye memlekete geldim yaklasik 10 gun once bogaz agrisi grip şikayetiyle acile başvurdum ve antibiyotikle geri döndüm acile gittikten 5 gun sonra eşime koronavirüs testi yapmislar pozitif cıktı buni duyunca ben de yaptirdim benimkide pozitif cikti ve 50 günlük bebegimde de var 4 gun hastanede yatti lutfen bana bize dua edin evde karantinadayiz moralman cok kötüyüm deli olucam 😫 allah kimseye yaşatmasin lutfen dua edin iyileselim 😞