Aslihan16 12+1 haftalık hamileyim diş doktoru kanal tedavisi dedi hamileyken yaptıran varmı kanal tedavisini arkadaşlarr
Deletedmom95 Aslihan16 4-5-6. Aylarda sadece yapılabiliyor o da kadın doğum doktorundan izin raporu ile. 23 haftalık hamileyim kanal tedavi yaptırmam gerekiyordu gittim dişçime izin kağıdı verdi kadın doğum doktoru na gösterip onaylatmam için.
Hamileanne Aslihan16 benim yanağım şişti iltihap tutmuştu ilaç verilmedi günde bir diş sarımsak yuttum geçti çok şükür doğal antibiyotik 🤗
Ayseannesi Aslihan16 doktoruma sordum son üç aydasın hiçbşy yapamaz sadece apse olduysa antibiyotik verebilir dedi
Elvanay Doktorunun onayı olmadan ne çekim olur ne kanal tedavisi.ben 3 ayim bittikten sonra 4 dış çektirdim kanal tedaviside yaptırdım
Aslihan16 Deletedmom95 Elvanay kendi doktoruma sordum 10 gün sonra randevu da aldım ama korkuyorum dişim tam uyuşur mu? Nasıl oldu sizin
Deletedmom95 Aslihan16 yaptıramadım canım valla normalde kanal tedavilerim hiç acımadı acıyacağını sanmıyorum. Röntgene girmem istendi haliyle bende kabul etmemiştim artık doğumdan sonraya bıraktım