Kahverengi akıntıyla beraber hafif kanamadan dokayı bugün doktora gittim kendi doktorum yurtdısında oldugundan baska doktora gittim keseyi gordugunu ıcınde bebeği besleyen yapıyı (sanırım yolk kesesi) gordugunu ama boş gebelik oldugunu soyledi 6+4 haftalıgız yolk kesesi olupta %99 ihtimal boş gebelik olmaz yazıyor internette böyle bir durum yaşayanlar yardımcı olabilirmi