Meraba ben yaklasik 53 gun once kurtaj oldum bebegimin kalp atisi yoktu ve hic adet olmadan geri hamile kaldim acaba yine ayni şeyleri yaşarmiyim çok korkuyorum bilgisi olan yardimci olsun birde benim kan uyuşmazligi var ve kan uyusmazlik iğnesini kafalarina gore yapamiyolar anca kanaman olursa 😔