Merhaba arkadaşlar. 8+6 günlük hamileyim. Son 3,4 gündür kasıklarım ağrıyor. Bir hafta sonra doktor terminim var, ama korkuyorum internette hep birşeyler okuyunca acaba daha öncemi doktora gitsem? Bu ağrılar normal mi, kasık ağrısı yaşayıp da herşey yolunda olanlar var mı?
yardımcı olursanız çok sevinirim :(