Busra010101 canım ben 20 haftalikken dehşet şekilde yedim çokta rahatladım pandemi dönemiydi bulamadık o yüzden beklemiştim acaip canım istiyordu valla hiç aklıma zararlı olacağı gelmedi ve yedim bişeyde olmadı valla lezzetliydi hatta kurbanda koyun bağırsağı falan yaptırdım köyde kendime özel onu da yedim karin da yedim ben komple iç takim hastasiyim bebişde şikâyetçi değil vallahi 😄😄😄