Anneler size benim bir sorum olacak biraz özel🙇özel bölgem çok kötü kaşınıyor yanıyor.bu neyden ola bilir mantar olduğu zaman kaşınır onu biliyorum ama mantarım yok.37 haftalığım kullandığım ürünlerden ola bilirmi acaba ağda ve eldiven kullanıyorum.yardımcı olurmusunuz🙇💖