Pinkyellow canım şimdi bunun bir nedeni de barsak floranın da karbonhidratlı besinleri sindirebilen bakteri florasindan oluşuyor. Canan karatay kitabında bunun için şöyle bir çözüm öneriyordu: bol probiyotik gıdalar i(kefir, yoğurt, işkembe çorbası, tursu vb..) birkaç gün boyunca tüketin. Ancak bu süreçte asla basit şekerden oluşan karbonhidratlı gıdaları tüketmeyeceksin. Bu probiyotik gıdaları, protein ve bulgur, baklagil gibi karmaşık karbonhidratlı gıdaları tüketince barsaklarindaki istenmeyen basit şekeri sindiren bakteri florası ölecek ve yerine tam olması gereken probiyotiklerde olan bakteri florası yerleşecek. Onlar yerleşince de canin kesinlikle tatlı birşey istemeyecek.
Yalnız arada tatlı birşey yediğin an bu faydaki barsak bakterilerine zarar verip sayısını da azaltır. Bence deneyebilirsin 👍👍