Betul61 Kızlar ben 19 haftalık oldum hala bi doktor secemedim nisa hastanesine derya hanıma yada muhabbet hanıma gidip memnun kalan var mı?
ikizannesi2985 Betul61 ben dr 8.haftama kadar nisa ya gidip memnun olmadığım için değiştirmiştim ama internette muhabbet hanımla ilgili zaten çook fazla şikayet var bilginiz olsun. Derya hanım ı herkes çok övüyor ama gitmediğim için bilgim yok tabii