Merhabalar,
2li testi yaptıramamıştım bu sebeple 3lü testi yaptıracağım. 2 hafta sonrası için randevu aldim. 7 eylülde gideceğim hastaneye. Fakat ben karsida oturuyorum. Sorum şu 2.5 saatlik yolu boşuna gitmek istemiyorum. Bu hastaneye gidipte 2li test 3lu test yaptiran var mi. Doktor Didar Kurt.
Birde bisey yiyip yememem farkediyor mu?