Ben bu yüzden yaptırmamıştım. Çünkü çok fazla böyle ihtimallerden bahsediliyor 2li testte. Çoğunlukla da yanlış çıkıyor. 2li testin doğruluğu%60. Yani ben size çocuğunuzda bir sorun var veya yok diye atsam tutma ihtimali %50 zaten ya var ya yoktur. Ondan az biraz yüksek bi ihtimalden bahsediyoruz dolayısıyla böyle bi ihtimal için hamileliğinizi zehir etmeyin kendinize. Etrafımda bir sürü çocuğun down sendromlu olma ihtimali yüksek denen insan oldu hiç biri de doğru çıkmadı. İçinizi rahat tutun. Detaylı ultrason olacak 20. Haftalarda. O daha doğru bir tarama ona bakarsınız. Bir problem yoktur inşallah siz Sonuçtan önceki gibi devam edin hamileliğinize korkmayın 🥰