kızlar dunden agrılarım vardı uyumak bılemedım sabaha yakın bıraz da şiddetlendi doktora gıttık acılma var 1 cm eve geldık doktor 1,2 gune olur dedı bebek ne yapa bılırım açılklık için bişey soyleye bılırmısınız?
38+4 bu arada ılk hamılelıyım açıklıka bakerken bıraz korkutdum kendımı ama korkulası bışey yok kendını kasmamalısın